Indesit WIA 121 Washing Machine

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit WIA 121 Washing Machine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

Tristania13 10-01-2010

10 maart 2006 heb ik hem gekregen. Nu na ruim 3 jaar al weer stuk. De Indesit heeft bij mij afgedaan ik doe er maar een paar jaar mee. Wel word hij in het weekeind veel gebruikt maar de slijtage gaat mij echt te snel. In tussen is hij al is gemaakt, de ophanging is aangedraaid. Het lampje van aan/uit knipperde ook al een poos dus als ik klaar was met wassen dan ging de stekker er uit. Nu draait hij alleen nog maar en pompt zelfs het water niet meer af. Ook centrifugeerde hij niet meer.
Ook vond het jammer dat hij geen kleine was kon draaien. Het zeepbakje komt er soms uit bij het centrifugeren. Ik heb al meerde wasmachines gehad van dit merk en geen van allen hielden het lang vol (stuk binnen de 5 jaar!)
Ik zou zeggen begin NIET aan een Indesit.

JitskePostma 13-03-2009

Januarie 2007 heeft mijn vriend deze indesit aangeschaft i.v.m. lage prijs en het feit dat hij niet veel waste.
September 2007 is de monteur al langs geweest omdat de trommel niet meer wilde draaien. Zowel motor als printplaat kapot, Laten vervangen na 3 weken moeten wachten op een monteur. Afgelopen maandag 9 maart 2009 heeft ie het begeven. Wilde niet meer afpompen, wilde geen programma's meer draaien, begon water aan te pompen en wat rond te draaien. Daarna begon ie het water letterlijk te koken. was warm als we het er uit lieten lopen. Tussen september 2007 en mart 2009 is ie nog een x stuk geweest, weer iets met de motor. Aangezien er geen garantie meer op zat en ik terug gegaan naar de winkel waar ie gekocht is. Daar heb ik een Siemen WXL 1451 gekocht, 2de hands maar met een nieuwe motor. Hopen dat die langer draait dan de indesit.
Verder waste de indesit wel schoon, en het droog resultaat was voor een 1200 toeren ook niet slecht maar voor de rest waardeloos que kwaliteit.

Hense 16-10-2008

Augustus 2007 aangeschaft.

1) Het wasbakje heeft nog nooit goed gesloten.

2) Sinds begin oktober begeeft de elektronika het. De wasmachine draait een willekeurig programma dat niet te stoppen is.

3) De stekker moet uit het stopcontact anders wil hij spontaan een programma gaan draaien. Gelukkig heb ik een waterstop geplaatst anders had ik waterschade gehad.

4) Een Indisit monteur komt binnenkort langs ivm garantieperiode van 2 jaar.
Maar eigenlijk wil ik van de wasmachine af.

5) Goedkoop blijk maar weer eens duurkoop.

Saarr 26-09-2007

Echt een vreselijk ding ! Hij maakt ontzettend veel lawaai en hij was niet goed schoon. Wij hadden ook het probleem met het aanslaande lampje...
De opening van het deurtje is ook heel onpractisch, mijn vel is er al een paar keer tussengekomen. Niet kopen !

frederick01 15-11-2006

rotding, maakt veel lawaai, schaafgeluiden, en af toe kan ie dansen,
zeepbakje klapt er dan uit.
volgens de monteur zijn dat normale geluiden!
of ik heb pech dat ik een kwade machine heb getroffen, of zijn ze allemaal zo
van deze serie